Thursday, March 17, 2011

1st entry in 2011..

hahaha..i know it's March oredi and ini pula my entry yg pertama for this year..punyala pemalas!!! Well,I was quite bz ba since last Dec till early this year. U see, we juz moved in to our new hse. so, there're so much things to do. Very tiring but at the same time i feel so happy because we're no longer staying with my in laws. At least now we can have our own privacy..hatipun tida sakit nmpk tu BIL yg plg teruk gaya dlm tu rumah. yaa..u heard me right..mimang teruk ba gaya ni BIL ni..let me juz call him A.why I said like that because he's so rude to my PIL especially my MIL.pijak kepala org tua ba dia ni. sudala mkn tidur ditanggung coz skg tenga "tanam anggur" pas tu his installment car also paid by MIL..tapi inda juga pandai sedar diri.memang terukla gaya dia tu..btl2 RUDE!!!!

so, that's whyla I'm so HAAAAAAAAAAAAAAPY bila suda ada ruma sendiri..3 years jugala sa tahan ati tinggal ramai2 ni. Now, with only hubby, my girl Chiyo n coming soon my new bb girl (tenga tggu arila ni)..sa rasa makin ceria & makin happy..even my mom n sis also notice the changes in me.. they said I look more pretty (ehem..ehem..) and healthy..hehehe

Tula, betul juga cakap org2 ni. plg bagusla kalu kasi sedia dulu ruma baru kawin supaya indala paya menumpang tinggal sama in laws. plg teruk lagi kalu dlm tu ruma ada lagi BILs yg stay together..mimang byk mkn ati tu especially kalu ni BILs jenis yg tida ringan tulang and mengharapja sama ur hubby/PIL..

ba, that's all for today.byk pula sa meluah perasan nikan..sorryla k.

till next post..c ya!!

No comments:

Post a Comment